|
|
STATISTIKA |
|
|
|
|
|
Obiskovalec št.: |
|
|
1100 |
|
|
|
|
|
Danes smo: |
|
|
19.4.2024, 4:33:17; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[07.07.2006] |
|
Kako hiter je vaš odgovor?
| |
|
Ste kdaj razmišljali, koliko časa potrebujete, da se odzovete na vprašanja vaših strank. Obrtniški poklic pogosto zahteva, da smo oddaljeni od računalnika in stacionarnega telefona. Številni obrtniki, ki imate terensko delo, ste več dni odsotni iz pisarne. Ne glede na naravo vašega dela, vaše stranke in predvsem vaše potencialne stranke pričakujejo odgovor na kratko vprašanje takoj ali vsaj v nekaj urah.
Vaše stranke so ravno tako časovno omejene kot vi, kar pomeni, da si ne morejo privoščiti čakanja na informacije. Konkurenca je močna. Če se na vprašanja vaših obstoječih in potencialnih strank ne odzovete hitro, ste na dobri poti, da izvedbo morebitnega posla predate vašemu konkurentu.
Obrtniki, ki jih poznam, so prepričani, da lahko problem rešijo z uporabo mobilnega telefona. Žal pa to ni dovolj. Nekateri kupci nočejo klicati po mobilnih telefonih in raje pošiljajo e-pošto. Drugi izgubijo številko (e-naslovi so shranjeni v računalniku), tretjim to predstavlja prevelik strošek.
Z malo spretnosti lahko svojim strankam in potencialnim strankam odgovorite zelo hitro. Če imate telefon v pisarni prevezan na vaš mobilni telefon, boste lahko prevzeli takoj vse klice.
V zadnjih letih vedno več ljudi komunicira po e-pošti. Če nimate dostopa do računalnika imate dve možnosti, ki vam zagotavljajo, da ste na tekočem z informacijami:
- Prva možnost je, da zadolžite vašega delavca, družinskega člana (partnerja ali otroka) ali celo na primer sosedovega sina, da vam redno pregleduje e-pošto.
- Druga možnost, ki vam jo omogoča sodobna tehnologija, pa je, da e-pošto berete prek mobilnega telefona. Danes večina mobilnih telefonov omogoča tudi branje e-pošte.
David Djukić, Inštitut za profesionalno prodajo
|
|
|
|
|