info@ooz-sb.si  
 DOMOV
 PREDSTAVITEV
 AKTUALNO
 ČLANKI
 OBRAZCI
 POČITNIŠKE KAPACITETE
 FOTOGALERIJA
IMENIK OBRTNIKOV
Vsebina samo za Člane OOZ Slov. Bistrica
 
  STATISTIKA  
   
  Obiskovalec št.:  
  1398  
   
  Danes smo:  
  19.4.2024, 15:45:33;  
  ZANIMIVE POVEZAVE  
   
 
POSTANITE ČLAN
OBRTNO-PODJETNIŠKA ZBORNICA SLOVENIJE
OBRTNIK-PODJETNIK
SVETOVALNI IN IZOBRAŽEVALNI CENTER OZS
MOZAIK PODJETNIH - UGODNOSTI
MOZAIK PODJETNIH - POČITNICE
MOJ OBRTNIK
NAŠA FACEBOOK STRAN
OZS NA TWITTERJU
KATALOG ČLANOV OOZ SLOVENSKA BISTRICA
 
 
 
 
 
[07.10.2005]

   IZBOLJŠEVANJE KAKOVOSTI POSLOVANJA MALIH IN SREDNJIH PODJETIJ V OBDOBJU RASTI

BREZPLAČNI SEMINAR !

Izobraževalni center Obrtne zbornice Slovenije v sodelovanju z Območnimi obrtnimi zbornicami za člane Obrtne zbornice Slovenije organizira brezplačni seminar

"IZBOLJŠEVANJE KAKOVOSTI POSLOVANJA MALIH IN SREDNJIH PODJETIJ V OBDOBJU RASTI"

Z vami bo mag. Peter Mlakar, ocenjevalec za poslovno odličnost RS, strokovnjak z bogatimi praktičnimi izkušnjami.

· Seminar bo potekal s pomočjo videokonferenčne povezave

V TOREK, 25. OKTOBRA 2005 OB 16.00 URI,
NA OBMOČNI OBRTNI ZBORNICI MARIBOR, Titova cesta 63, Maribor

Kratko iz vsebine programa:
·- KAJ KAKOVOST JE IN KAJ KAKOVOST NI; kakovost izdelkov, kakovost procesov, kakovost vodenja ljudi, kakovost strokovnega dela, osebna kakovost,
·- OPREDELJEVANJE IN REŠEVANJE PROBLEMOV V RAZLIČNIH OBDOBJIH ŽIVLJENJSKEGA CIKLA PODJETJA kakovost delovanja v fazi povojev, pubertete, vrhunskega delovanja in v fazi stabilnosti poslovanja,
·- MOŽNOSTI IZBOLJŠEVANJA KAKOVOSTI POSLOVANJA Z RAZLIČNIMI ORODJI standardizacija poslovanja ISO 9001:2000; samoocenjevanje po modelu poslovne odličnosti uporaba vprašalnika za diagnosticiranje odličnosti v podjetju PRSPO,
·- PREUREJANJE IN OPTIMIRANJE POSLOVNIH PROCESOV uporaba metode reinženiringa, optimiranje poslovnih procesov, funkcijska in/ali procesna organiziranost, timsko delo, projektno delo, dinamično povezovanje zaposlenih,
·- USTVARJANJE PRIMERNIH POGOJEV ZA KAKOVOST DELOVANJA ZAPOSLENIH primerna organiziranost, ustrezna sistemizacija dela, razvoj kadrovskega potenciala, načrtovanje poslovanja in ciljno vodenje, letni pogovori z zaposlenimi, kultura in klima v podjetju, razvoj znanj in veščin zaposlenih, spodbujanje zaposlenih za nadpovprečne delovne rezultate, dolžnosti in dogovornosti zaposlenih.

Splošni pogoji prijave in odjave:
Prijavo pošljite na sedež Območne obrtne zbornice Slovenska Bistrica, Špindlerjeva 2e, 2310 Slovenska Bistrica, najkasneje do 20. oktobra 2005, lahko tudi po faksu številka 818 31 10 ali po elektronski pošti stanka.kelih@ozs.si . Morebitne odjave sporočite najkasneje dva dni pred izvedbo.

Prosimo vas, da morebitna vprašanja pošljete ob prijavi na seminar, oziroma najkasneje 2 dni pred izvedbo na sedež Območne obrtne zbornice Slovenska Bistrica.
Pripone: IZBOLJDEVANJE_KAKOVOSTI_POSLOVANJA.doc

 
 
 
KONTAKT-LOKACIJA
Območna obrtno-podjetniška
zbornica Slovenska Bistrica

Špindlerjeva 2e
2310 Slovenska Bistrica

TELEFON
02 818-14-84

FAX
02 818-31-10
 
DELOVNI ČAS
PONEDELJEK-PETEK
7.00 - 15.00
SREDA
7.00 - 17.00

URADNE URE

PONEDELJEK IN PETEK
8.00 - 14.00
SREDA
8.00 - 16.30
 
PREDSTAVITEV
...Velike spremembe, ki jih je obrt doživljala skozi čas, so jo naredile še močnejšo.
Bistvene spremembe v odnosu do obrtništva smo v Sloveniji pričeli doživljati po osamosvojitvi, ko so nastopile velike družbene spremembe, ko so bile odpravljene ideološke ovire, zaradi katerih morda v preteklosti nismo mogli v popolnosti oživeti prizadevanj za razvoj obrti... [Preberi več]