|
|
STATISTIKA |
|
|
|
|
|
Obiskovalec št.: |
|
|
1120 |
|
|
|
|
|
Danes smo: |
|
|
20.9.2024, 0:3:43; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[02.12.2011] |
|
Avtoprevozništvo Bojan Grobelnik s. p., Zgornja Polskava
| |
|
Prevozi hlodovine s Pohorja v dolino
Kljub temu da se je Bojan Grobelnik izučil za lesarskega tehnika, je v njegovem poklicu zmagala družinska tradicija, ko je leta 1993, takoj po končanem pripravništvu v lesarki stroki, odprl samostojno dejavnost avtoprevozništva. Samostojna avtoprevoznika sta takrat bila že njegov oče Alojz in stric Vinko (nekdanji predsednik Območne obrtno-podjetniške zbornice Slovenska Bistrica). Ob tem ko je vozil, je ob delu opravil še višjo prometno šolo. "To je pač pri nas že nekako družinsko," pravi. "Po končani osnovni šoli me je veselilo delo z lesom, vendar sem se potem odločil za avtoprevozništvo. Za ljubezen do lesa pa zdaj ni več časa," še pove. Nekaj let sta, dokler se oče leta 2002 ni upokojil, z očetom imela vsak svojo obrt in vsak svojega tovornjaka. "Začel sem z gozdarskim kamionom za prevoz hlodovine, to je kamion s specializirano nadgradnjo dvigala za nakladanje in razkladanje hlodovine," razloži. Tako je združil svoj osnovni lesarski poklic z družinsko tradicijo.
K prevozom hlodovine še špedicija
Ko se je oče upokojil, je njegov tovornjak - ta je bil špedicijski, ostal pri hiši. Zaposlil je šoferja in v najlepših letih, ko je bilo dela največ, so vozili trije - Bojan in dva zaposlena. Zdaj ko je dela manj, tudi pri njih se pozna recesija, je pri Bojanu še en šofer, ki je pri njih zaposlen že deset let.
Čeprav je Bojan očetov tovornjak zamenjal za novejšega, je špedicijske prevoze ohranil. Tako poleg špedicijskih prevozov (Avstrija, Nemčija, Italija, Hrvaška), še vedno prevažajo tudi hlodovino, zadnje čase pa v veliki meri tudi drogove za elektro omrežja.
Vsa leta skrbijo tudi za obnovo voznega parka. "Čeprav nismo ravno pri novih avtih, ker se bojimo lizingov, bojimo pa se jih pa zaradi plačilne nediscipline, vozni park nekako ves čas obnavljamo po naših možnostih." Zdaj imajo tri tovornjake - gozdarskega in dva špedicijskega. Veliko dela sam. "Če ne bi sam vozil, bi težko preživel." Dela imajo za njihove trenutne kapacitete dovolj, "ga sproti iščemo, in to takrat, ko delo še imamo. Res pa je, da je dela manj kot ga je bilo včasih."
In kako naprej? "V teh okvirih bi radi ostali. Preveč ambicij za velike širitve, vsak zaenkrat, v teh časih, nimam."
Bojan je aktiven tudi pri Območni obrtno-podjetniški zbornici Slovenska Bistrica - je član skupščine že tretji mandat ter član Sekcije avtoprevoznikov, kjer je tudi v upravnem odboru.
Tekst in foto:
Irena BRDNIK
|
|
|
|
|